مامانا از زایمان سزارین راضی بودین

۳ پاسخ

میرم چند روز دیگه میام برات تعریف میکنم 😅

اره بابا خداروشکر ک سزارین شدم و راضی هم بودم

بله

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پیتزا 🍕 مامان پیتزا 🍕 ۱۲ ماهگی