سهمیه شیر خشک ۶ماه تا یکسال ۶تا شده یا ۸تا؟؟کسی اطلاع داره؟

۵ پاسخ

من سهمیه رو میفروشم اگه کسی میخره بیاد بگه
برا پول پوشک لازم دارم

ازفامیل دوست اشنا کدملی بگیر بخر من با سه تا کدملی میخرم

میای گروه عزیزم

ما گفتن ۴ تایی

۸ تا هست

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۸ ماهگی
مامان دوقلو ها🩷🩷 مامان دوقلو ها🩷🩷 ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان یکی یدونه ام مامان یکی یدونه ام ۱ سالگی