ساام خانما با چند دوره ازادسازی باردار شدین

۲ پاسخ

من ماه دوم

من یکبار زدم باردار نشدم بخاطر جنگ ماه قبل نرفتم این ماه دوباره میرم

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
خاله ی سلین خاله ی سلین قصد بارداری