اینم من توهشت ماهگی🥺🥹

تصویر
۴ پاسخ

زنده باشی عزیز دلم ممنون از لطف شما، نگران نباش راحت بگیری راحت میگذره، منو بگو یه هفته مونده به امید خدا به زایمانم امروز سرما خوردم 🙄

انشالله به سلامتی این چند هفته ی آخر رو هم بگذرونی و نی نی جون رو بغل میکنی عزیزم 🤲🏻❤️💚

عزیزم انشاالله بسلامتی و بموقع کوچولوتو بغل بگیری

عزیزم 😍❤️
چه لباس خوشگلی هم داری🥺🫶

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرن 
🥺🫀 مامان آرن 🥺🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری