اینم اولین آب قلم زندگیم 😅
یکساعته پختمش😃

تصویر
۶ پاسخ

آفرین من تا حالا نپختم

گوارای وجود وروجکتون

قلم چی؟

چه روغنی هم انداخته خسته نباشی👌🤩
منم میخواستم واسه پسرم درست کنم ولی اینقدر هوا گرمه نتونستم برم قلم بخرم

به به ، منم خیلی وقته تصمیم ب پختش گرفتم ولی هنوز قسمت نشده
ی دفه سر بارداری قبلیم درست کردم شب گذاشتم تا صب خوابم گرفت سوخت بوی بدی بلند شده بود از همون زمان بدم اومده 🫠😑

تو زودپز؟

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۵ ماهگی
مامان آریا و ماهیدا مامان آریا و ماهیدا ۱ سالگی
مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان فندق🌰(ALIREZA) مامان فندق🌰(ALIREZA) ۱۷ ماهگی