اینقدر میترسم برا ختنه پسرم 🥲🥲🥲

۶ پاسخ

خب نکن 🥲

نترس منم می ترسیدم ولی ترس نداشت

یکم ترس داره ولی بعدش اصن اینجور ک فکر میکنی نیست خیلی راحت تموم میشه

اصلا استرس نداشته باش، راحت میگذره، فقط شب اول اذیته بعدش خوبه

وای منم فردا میبرمش😔

منم همینطور چه استرس بزرگیه واسم

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ ماهگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی