۵ پاسخ

یدونه شیاف پروژسترون بزار استراحت کن

نگران نباش چون بچه اوله بخاطر کشسانی رحمه تا جای بچه بهتر باز بشه

اگ خونریزی کردی یا اگ ترشحاتت قهوه ای شو باید حتما بری دکتر چون خطرناکه

سلام عزیزم طبیعیه چون رحمت داره باز میشه ..منم درد داشتم ولی چیزی نیس استرس ب خودت نده

خدایا این درد پریودی کی میخواد ولمون کنه

سوال های مرتبط

مامان بالدارم مامان بالدارم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری