سلام داخل واژنم خیلی درد دارم کمرم هم درد میکنه چیکار کنم بنظر تون

۱ پاسخ

من شرایط شما رو نمیدونم ولی این دردا معمولا به خاطر اینه که بچه داره جا باز میکنه و رحم داره بزرگ میشه، اگر لکه بینی ندارید یا مشکلات دیگه ندارین معمولا میگن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دلیار💖 مامان دلیار💖 ۱ ماهگی