من از 17هفته دارم هنوزم دارم
من چند روزه اینطوری م فشار میومد بهم .فقط واسه سرویس و غذا خوردن بلند میشم یکمممم بهتر شدم .سعی کن دراز بکشی بیشتر بسمت چپت باشه
وای دقیقا منم از صبح درد دارم و همش دراز کشیدم🥲
هفته ت عوض نمیشه این یکی دو روز؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.