سلام خانما از صبح واژنم خیلی درد میکنه چیکار کنم میترسم

۴ پاسخ

من از 17هفته دارم هنوزم دارم

من چند روزه اینطوری م فشار میومد بهم .فقط واسه سرویس و غذا خوردن بلند میشم یکمممم بهتر شدم .سعی کن دراز بکشی بیشتر بسمت چپت باشه

وای دقیقا منم از صبح درد دارم و همش دراز کشیدم🥲

هفته ت عوض نمیشه این یکی دو روز؟

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو های من مامان جوجو های من هفته بیست‌وششم بارداری