خانما واژنم درد می‌کنه چیکار کنم

۶ پاسخ

عع این سوال منم هست چند وقتیه منم اینجوری شدم 😂مخصوصا موقع نشستن یا از خواب بیدارشدن

من سرپا وایسم بخوام بشینم تا2ساعت درد داره تیر می‌کشه کشاله ران ولگنم خدا خودش تحمل بده بگزرونیم تموم سه

استراحت کن راه نرو

صبر کن خودش خوب شه

تحمل.

هیچی تحمل
مثل من 😅

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری