خانوما من واژنم خیلییی درد میکنه چیکار کنم برای چیههه

۴ پاسخ

من سرویکسمم خوبه ولی درد واژن شدید دارم
دکترم میگفت طبیعیه

من نزدیک دهانه واژنم حس میکنم باد کرده ی چیزیم از زیر دلم تیر میکشه ب دهانش😭ترسیدم چیزیم نشه خدای نکرده

زیر دلتم درد میاد؟

نکنه یه وقت طول سرویسکس داره کم میشه استراحت کن بهتر نشدی برو دکتر معاینه کنه

سوال های مرتبط

مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی