من سرویکسمم خوبه ولی درد واژن شدید دارم
دکترم میگفت طبیعیه
من نزدیک دهانه واژنم حس میکنم باد کرده ی چیزیم از زیر دلم تیر میکشه ب دهانش😭ترسیدم چیزیم نشه خدای نکرده
زیر دلتم درد میاد؟
نکنه یه وقت طول سرویسکس داره کم میشه استراحت کن بهتر نشدی برو دکتر معاینه کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.