تو nst اگ انقباض نشون بده بعدش چیکار باید کرد

۳ پاسخ

برای من انقباض با باز بودن دهانه رحم بود آمپول سولفات دادن کنترل شد

دکترت بسته به شدت انقباضاتت، اینکه دهانه رحم بازه یا نه، و شرایط کلی خودت برات دارو تجویز میکنه. شاید قرص، شاید با شیاف کنترلش کنه، شایدم آمپول سولفات بده.

آمپول منیزیوم میزنن کنترلش میکنن اگر به اضافه انقباض باز شدن دهانه رحم باشه میره برای زایمان

سوال های مرتبط

مامان آران مامان آران ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی