مامانا اگ انقباض داشتیم چیکار باید بکنیم ؟

۳ پاسخ

من روزی دوسه بار دارم

باید بری بیمارستان ک با آمپول و اینا کنترلش کنن

باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان مهرسام🩵👶🏻👑 مامان مهرسام🩵👶🏻👑 ۱۲ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد