دارم دق میکنم اگ انقباض باشه چی چیکار میکنن دکتر

۷ پاسخ

برو بیمارستان اونجا ان اس تی میگیرن اگه انقباظ باشه آمپول پروژسترون وریه وسولفات تراپی میشی تا دردت آروم بشه

هیجی دارو میده بهت اتفاق خاصی نمیوفته ک

آمپول داره و شیاف من از ۱۶ هفته انقباضام شروع شد.نترس راه داره

ناراحت نباش گلم منم ۲۸هفته انقباض و درد داشتم هرچی بیشتر می گذشت شدید تر میشد رفتم بیمارستان دو شب بستری شدم مرخص شدم دکتر بهم استراحت نسبی داد انشاالله ب خیر میگذره

عزیزم منم انقباض دارم هربار میرم دکتر سونو میگه انقباض داری من هر ۱۲ ساعت شیاف می زارم

انشالله ک انقباض نیست اگرم باشه دارو داره نگران نلاش

کاش از اول میرفتی ان اس تی میدادی اونجا معلوم میشد انقباض داری یا ن الکی اینهمه استرس نمیکشیدی

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری