برو بیمارستان اونجا ان اس تی میگیرن اگه انقباظ باشه آمپول پروژسترون وریه وسولفات تراپی میشی تا دردت آروم بشه
هیجی دارو میده بهت اتفاق خاصی نمیوفته ک
آمپول داره و شیاف من از ۱۶ هفته انقباضام شروع شد.نترس راه داره
ناراحت نباش گلم منم ۲۸هفته انقباض و درد داشتم هرچی بیشتر می گذشت شدید تر میشد رفتم بیمارستان دو شب بستری شدم مرخص شدم دکتر بهم استراحت نسبی داد انشاالله ب خیر میگذره
عزیزم منم انقباض دارم هربار میرم دکتر سونو میگه انقباض داری من هر ۱۲ ساعت شیاف می زارم
انشالله ک انقباض نیست اگرم باشه دارو داره نگران نلاش
کاش از اول میرفتی ان اس تی میدادی اونجا معلوم میشد انقباض داری یا ن الکی اینهمه استرس نمیکشیدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.