تو هفته های من انقباض باشه چیکار میکنن خطرناکه؟

۳ پاسخ

شیاف، آمپول و قرص ایزوکسوپرین میده دکتر بهت

دارو میدن کنترل میکنن

انقباضت چطوره؟

سوال های مرتبط