۳ پاسخ

عزیزم انقباض یعنی کل شکم رحم واژن رو انگار یکی با دست میگیره مچاله می‌کنه بهم دیگه
یعنی جمع میشه تیر می‌کشه چند ثانیه تو اون حالت میمونه و ول میشه
از ماه هفتم احتمالا ب ندرت انقباض سراغ آدم میاد
ولی اینکه تایم منظم بگیره و هر چی جلوتر بره شدیدتر بشه و تایمش کمتر درد زایمانه
مثلا ممکنه اول هر یکساعت درد بگیرتت
بعدش بشه نیم ساعت بعدش هر یک ربع
و بعد هر پنج دقیقه
که دیگه وقتی درد پنج دقیقه به پنج دقیقه برسه شما باااید خودتو بیمارستان رسونده باشی چون درد زایمانع

شکمت سفت میشه و شل میشه
قشنگ رحمت رو رو شکمت احساس میکنه جمع میشه

بازبشی زعفرون دارچین زنجفیل نخور

سوال های مرتبط

مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی