۶ پاسخ

برای منم تو۳۳هفته بوددکترامپول وشیاف پروژسترون داداخرسرم انقباضاتم رف ۴۰هفته و۲روزبزورزایمان کردم نگران نباش اصلن فقط استراحت کن وشکمتوگرم نگه داروزیاداب بخور

من سردی زیاد خوردم، هندونه خیلی خوردم هفته ۳۵ و ۳ روز رفتم آن اس تی گفت انقباض خفیف داری، پزشک طب سنتیم گفت از خوردن هندونه و سردیجات زیاده

از‌کجا فهمیدی انقباض داری ؟

انقباض چجوریه ؟ از کجا فهمیدی که انقباض داری ؟ دردی چیزی داری ؟

منم بارداری قبلیم ۳۵ هفته انقباض داشتم بستری شدم یک شب خداروشکر برطرف شد حتما پیگیری کن

به دکترت اطلاع بده

سوال های مرتبط

مامان آران مامان آران ۱۰ ماهگی