خانوما سفتی شکم تو این هفته ها طبیعیه

۷ پاسخ

کته با ماست نخور اصلا

نفخذو یبوست

منم نفخ و یبوست دارم بامیه و سبزی خوردن استفاده کن بهتر میشه

یه جوری سفته که نفس کم میارم

نه نفخ ندارم سفته شکمم

اره بابا برا من هنوز سفته

نفخ داری شاید

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ♥️سلین♥️ مامان ♥️سلین♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آلبالو مامان آلبالو هفته هشتم بارداری
مامان امیر🌿مهدیار مامان امیر🌿مهدیار ۸ ماهگی
مامان اولی🩷🥹 مامان اولی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد