۹ پاسخ

باید فشارتو بگیری بالا نباشهههه

عشقم من ک نداشتم ولی تو خرمشهر باشی همه چی بااین گرمای وحشتناک طبیعیه

آره طبیعی هست

اسپرین استفاده میکنی

من از 17هفته تقریبا 10روز یه بار خون دماغ میشم

اره چون هوا گرمه خون دماغ میشی من هم اولین باره خون دماغ میشم چون خیلی گرمه رو سرت اب سرد بریز

آره.. خونریزی لثه و بینی طبیعیه..

آره گلم طبیعی
من داشتم

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ژینا گلی🎀 مامان ژینا گلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری