بچهااا من تو هفته ۱۹امم طبیعیه که خون دماغ میشم؟

۶ پاسخ

ممکنه فشارت بالا باشه باید حتما بری دکتر یا بخاطر پلاکت خونت باشه

من نشدم تاحالا

منم هستم

منم تو اون دوران خون دماغ میشدم کلی ازمایش و دکترم رفتم هیچی نبود نترس
فقط باید دماغ تو چرب نگه داری

بخاطر خشکی بینی تونه
با گوش پاک کن وازلین بمالید به داخل بینی و چرب نگهش دارید
من با کلی آزمایش و دکتر فهمیدم چیزی نیست و دماغم خشک میشه 🤦🏻‍♀️

منم امروز خون دماغ شدم و این دومین بار بود

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۴ ماهگی
مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی