۱۱ پاسخ

وای من انقد میخورم خدا میدونه میترسم خطرناک باشه

من ولی با ابلیمو . ابغوره نخور عزیزم خوب نیس تو بارداری

من.

من من من

منم دوس داشتم

من سر پسرم عاشقش بودم جون می‌گرفتم میخوردمش

من 😋

منننن

من داشتم انقدر خوردم معده ام اذیت شد قطع کردم😅

من 🤪🤪

من 🫠

سوال های مرتبط

مامان معجزه 2 مامان معجزه 2 هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد