سلام.
خانوما اسم زانیار قشنگ تره یا رادوین؟

۲۲ پاسخ

رادوین

رادوین

رادوین

رادوین قشنگتره

رادوین

رادوین

رادوین

رادوین

رادوین

رادوین

رادوین

رادوین
یه جا دیدم خانومه اسم دخترش وانیا پسرش هم ویهان بود

رادوین
زانیار قدیمی شده

رادوین

رادوین

رادوین زیییییییییاد شده
هرکی میبینی پسر داره اسمش رادمان یا رادوین

زانیار

زانیارخیلی زشته عزیزم جسارت نباشه بچه بزرگ بشه مسخره میشه

رایان

زانیارخیلی زشته عزیزم جسارت نباشه بچه بزرگ بشه مسخره میشه

بنظرم زانیار اصلا قشنگ نیست

سلام عزیزم

بین این دونام
زانیار خوش آوا تره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🩵🐣 مامان جوجه رنگی🩵🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی