مامانایی ک بچتون گل پسره بیایدازویاراتون بگید🫠💙

۸ پاسخ

سلام عزیزم من همیشه ویارم به چیزهای ترش وشور بود مرغ نمیخوردم مخصوصا چیزهای سرخ کردنی

از شیش هفتگی تا چهارماهگی یکسره بالااوردن و استفراغ
ویار هفته های اول ترش دوس داشتم…بعدش شیرینیم میخوردم فرق نمیکرد

سلام
یک سوال
من‌تمام علائم بارداری پسر رو داشتم و هرکسی هم ک منو میدید میگف پسر داری....از مدل شکم تاخوردو خوراک و ویار و اینکه بدنم بااین بشدت طبع خودم گرم بوده همیشه الان اصلا سردی قبول نمیکنه و میل ب گرمیجات دارم....هر انچیزی ک یک مادر پسر تجربه میکنه ولی رفتم غربالگری دوم گفت دختره...حالا بابتش خیلی خوشحالم و ممنون خدا ک لایق دختر داشتن منو دونست اما میگم نکنه اشتباه باشه من برم دخترانه خرید کنم،بنظرتون خطا ممکنه باشه؟؟
نسل فردا مشهد با دکتر مهاجری غربالگری کردم

من هیچ علائمی نداشتم

حالت تهوع شدید ویار میوه. ترشی. شیرینی .ار هیچ بویی خوشم نمیومد عطر و‌ادکلن .مرغ و ماهی متنفرم

ترشی
دوغ
تنبلی
تهوع نداشتم

من اصلا ویار نداشتم از اول تنها چیزی که یکم فرق داشت و بیشتر دوست داشتم نون پنیر گردو بود و چیزای شیرین دوست نداشتم حالت تهوع و اینا ام نداشتم

استفراغ شدید و داعم تا چهارماه
متنفر از گوشتی جات

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه طلایی💙🐣 مامان جوجه طلایی💙🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فردوس وفرشته🩷 مامان فردوس وفرشته🩷 ۵ ماهگی
مامان معجزه👶🏻🩵 مامان معجزه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلینم 💖💖 مامان ماهلینم 💖💖 هفته بیست‌وپنجم بارداری