سلام مامانا واکسن کزاز کی برم بزنم؟

۵ پاسخ

من دیروز رفتم گفت دیر شده نمی‌زنیم

۲۸ هفته از بهداشت به من زنگ زدن که بیا

تا ۳۲هفته وقت داری

به من گفتن ۲۸هفته

شما دیگه الان باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۵ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پندار و دلدار مامان پندار و دلدار ۷ ماهگی