انبه میتونم بدم؟

۱ پاسخ

من دادم ولی کم دادم.
کلا از یکسالگی به بعد بجز عسل همه چی میشه داد
الباه شکرم تا دو سالگی بهتره ندی و هرچی کا شکر داره

سوال های مرتبط

مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۳ ماهگی
مامان آرامش😘❤️ مامان آرامش😘❤️ ۱ سالگی
مامان ویهان کوچولو مامان ویهان کوچولو ۱ سالگی