جنسیت جنین هفته ۱۴٫۱۵ مشخص میشه ؟؟ یا بازم احتمال میدن

۱۴ پاسخ

من 14 هفته رفتم معلوم نبود

من رفتم گف احتمالا دختر
انومالی هم رفتم گف احتمالا دختر😐😐
پاهاش رو همه

پسر باشه تو انتی میگه بهت
اگه دختر باشه نه

من ۱۵ هفته و ۶روز رفتم مشخص بود

انتی هرچی احتمال بده همونه

اخرای پونزده بری اگه پوزیشن بچه خوب باشه میگه وگرنه ک هیچ
بذار همون آنومالث

عزیزم من سونوی قلب ۹هفته واژینال انجام دادبرام

۱۵هفته و ۳روز برو مشخص میشه

من ۱۲هفته و۵روز بود رفتم سونوی ان تی گف ۹۵درصد پسره ۱۹هفته رفتم صدرصدگف پسره

من ۱۶ کامل رفتم

برای من ۱۹هفتگی مشخص شد

سونوی زیاد واسه بچه خوب نی

عزیزم بزار یدفعه آنومالی ۱۸ هفته برو

17 هفته 1 روز برو انومالی میفهمی

سوال های مرتبط

مامان مامانی🩵🩵 مامان مامانی🩵🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان سودا کوچولو😘 مامان سودا کوچولو😘 ۲ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرمین مامان آرمین هفته سی‌وششم بارداری