۵ پاسخ

به صورت منظم میزنه.تو هفته پایین مث نبضه ولی از سی به بعد قشنگ از رو شکمتم دیده میشه محکمه

هر دو سه ثانیه ی نبض میزنه بصورت طولانی

مث نبض میزنه

مثل نبض میزنه

مث نبض میشه .هر چند ثانیه البته من یک هفتس میفهمم شما هفتت پایینه .

سوال های مرتبط

مامان آیلا مامان آیلا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان طاها هیوا مامان مامان طاها هیوا ۹ ماهگی