خاکشیر چطوری بدم دخترم برا یبوست میگن خوبه...چقد تو چقد اب حل کنم😂

۵ پاسخ

خاک شیرو تواب داغ بخوابون بعدبده بااب سرد بدتر یبوست میاره

شربت پی ای جی بده

با آب ولرم باید باشه

ی لیوان آب ی قاشق چایی خوره فک کنم براش کافیه
البته لیوانی م خودش توش آب میخوره لیوان بزرگا ن

یه قاشق چایخوری بااب ولرم جوشیده شده بشوربعدکمی توش اب بریزباقاشق بدع بخورع نخوردیه ذره شیرین کن

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۶ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۶ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۶ ماهگی