برای یبوست خاکشیر و چجوری بدم

۲ پاسخ

سنگ شور کن یا با آب خنک یا شربت کم شکر بریز توی قمقه نی دار بخوره
یا زیاد روی آب جوش
یا آسیاب کن بریز رو آب بخوره (تلخ میشه)

با کره میتونی بدی قاطی کرده کنی ول بدی دهن

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۶ ماهگی
مامان 👼arad💕 مامان 👼arad💕 ۱۴ ماهگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۵ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۵ ماهگی
مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی