۵ پاسخ

من سونو وزن رفتم دیگه نرفتم

من سونو اخرو فردامیرم ۳۸هفته و سه روز

به من گفتن۳۶هفتگی دوبار باید برای وزن و اینکه چرخیده یانه سنوبری

من ۲۹هفته اخریم بود

بستگی داره کی زایمان کنی
اخریش معمولا ۳۶ _۳۷ هفته اس
ولی برا من چون هنوز دنیا نیمده یکی دیگه این هفته واسم نوشته

سوال های مرتبط

مامان باراد🩵 مامان باراد🩵 ۲ ماهگی
مامان علی آقا مامان علی آقا ۹ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد