۴ پاسخ

من۳۵هفته رفتم

وای خداکنه برسع

من ۳۷ هفته

من۳۴هفته سونو رشد رفتم ۲۳ ک ۳۶هفتم گفت بیا نامه بستری بدم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان عشقولها مامان عشقولها ۳ ماهگی
مامان علی آقا مامان علی آقا ۹ ماهگی