شروع جدید ماهای آخر با قرصای جدید 😬🫣

تصویر
۹ پاسخ

من چندروزه اصلا نخوردم

من دکتر جدید داده روزی ۲ تا گفته بخورم

من مولتی و امگا و ویتامین دی و قرص فرفورت و کلسیم و منیزیم میخورم

اون مگنیزم رو به من گفته یگ روز در میون بخورم

اون صورتی و قوطی چیه ؟

کدوماش جدیده؟

عزیزم یسوال امگا از کی میخوری؟؟؟ و روزی چندتا؟؟؟

چقدر قرص مصرف میکنی
من فقط مولتی و ویتامین دی و اهن🙄

پس من چرا از الان میخورم

سوال های مرتبط

مامان آرسام ...✨ مامان آرسام ...✨ ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهانم🫀 مامان شاهانم🫀 ۹ ماهگی
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری