ماهای آخر سخت ترن؟؟ چجوری میگذرن؟

۹ پاسخ

هر يروزش يه ساله🥲

خیلی سخت میگذره
از درد خواب تقریباً تعطیل

همین ک خیلی سنگین میشی بده
دستشویی رفتن سخت میشه یکم
و موقع غذا خوردن دم میکنی انگار شکمت میخواد بترکه

داغون ترینم😵‍💫

سنگین میشی بلند شدن برات سخت میشه فقط همین

خوبه بد نیس اونقد‌ک میگفتن خیلی سخته و فلان نه نبود

اره مخصوصا موقع راه رفتن و‌خوابیدن و دستشویی رفتن، همه چیش سخته

دهنت سرویس میشه یه جاهایی درد میگیره که فک نمیکردی وجود دارن😂😂

عالی به طوری که راحت توی دستشویی نمیتونم بشینم و شیم راحت نمیتونم بخوابم🤣

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👶🏼👶🏼 مامان دوقلوها👶🏼👶🏼 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری