۲۰ پاسخ

من هی اصلاح میکنم هی دست میزنم
میبینم کجا دیگه مو داره 😂
میترسم عفونت بگیرم بخاطر همین هر بار میرم حموم اصلاح میکنم 😂

همسرگرامی😂

هر دفعه که میرم حموم اصلاح نمیکنم چند هفته یکبار

به سختی اصلا نمی‌بینم
میبرم ووو 😵‍💫😵‍💫

من راحت شدم چن سال پیش لیزر کردم

با بدبختی تمام خواهر 😂😂😂😂

من میدم همسرم .خودم که نمیبینم

و منی ک از الان اونجامو نمی‌بینم😂 همینطور طبق تجربه سال های قبل چشم بسته میزنم هرچی بشه😂

من روشو ایستاده پاییناشونشسته حدسی میزنم بره 😂😂

95درصد درسته😅

موبر همراه با آینه ی عزیزم 😂

من چشم بسته اصلاح میکنم بعضی جاها میمونه بعضی جاها کم میمونه پوستشو بکنم، هیچ کس نمیبینه که هرجوری بخوام میزنم 🤣🤣🤣🤣نگهداشتم واسه زایمان تمیز اصلاح کنم،

منم هر چند روز یک بار به صورت حفظی اصلاح میکنم

😂حدسی

با آیینه فقط میشه بقیه جاها هم اپیلاسیون 😁

ب نام خدا حفظی😂

ب بدبختی اینه ام میزارم نمیتونم درست ببینم ماهی یکبار اصلاح میکنم

همسر گرامی

حفظی
آینه
به سختی و دوووشواری😂

با سلام صلوات که خودمو جر ندم 😂🧐

سوال های مرتبط

مامان شاهانم🫀 مامان شاهانم🫀 ۹ ماهگی
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی