من اسم پسرمو میخام بزارم آیسان قشنگه یان

۱۶ پاسخ

آیسان که اسمه دخترونه است

آیسان ک‌دخترونس عزیزم

آیسان دختره عزیزم بزار آیهان

به نظرم آیسان بع دختر میخوره

نه نزار اسم دختره من خیلی شنیدم

هم دخترونه اس هم پسرونه ولی بیشتر رو دختر شنیدم جز اون بلاگره ایسان اسلامی رو پسر نشنیدم

شوخیت گرفته؟
اسم خواهر منه

دختر دایی من ایسانه

ایسان ک اسم دختره

ایسان که دختره

اونایی که میگن اسم دختره مگه ایسان اسلامی پسر نیست؟

اسم دختره یعنی بیشتر به دختر میخوره

دخترونس که

عزیزم دخترونست

نه هم اسم پسر هم دختر

آیسان مگه اسم زن گلزارنی

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ولید 🥹❤ مامان ولید 🥹❤ ۱۲ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری