زیر دلم تیر میکشه سمت راست . واسه چیه؟جفتمم پایینه

۴ پاسخ

منم امروز دقیقا همینم. زیر دلم تیر میکشه تا بلند میشم. امیدوارم چیزی نباشه

منم تازه زده ب رونم ق مقدار

کلا تیرکشیدن طبیعیه

استراحت کن چیزی نیست ...این تیر کشیدنا هست

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری