سلام خانما
کسی توی ۳۲ هفته حالت تهوع داشته ؟

۸ پاسخ

من از ۳۰ هفته دوباره حالت تهوع صبحم شروع شده

وای منم از دیروز بالا آوردم و حالت تهوع امروز داشتم . یعنی قراره دوباره داشته باشیم؟

من انگار حالت تهوع ام دوباره برگشته

من ی هفتس تهوع دارم حتی گاهی بالا هم میارم

ارههههه من😭

آره منم داشتم یعنی برگشت حالت تهوعم ولی نه مث اوایل

سلام من👶✋✋

با اجازه من دیروز سه بار اوردم بالا

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۰ ماهگی