۴ پاسخ

عزیزم حتما دکتر برو شاید فشارت بالاست خطر ناک

ولی ب نظرم ریسک نکن نهایت اگر چیزی نباشه با خیال راحت بر میگردی خونه

این بسته ب نظر خودت داره میخوای اول بهداشتی جای برو انشالا ک فشار نباشه

چون همراه با سردرد میگم .خودمم فشار بالا هستم .پشت گوش ننداز .حداقل خیالت راحت میشه

سوال های مرتبط

مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 ۱۰ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی