مامانا کسی تو هفته من حالت تهوع داشته؟

۵ پاسخ

منم نداشتم
تازگی همش تهوع دارم

اره من هنوز دمیترون میخورم

جالبه من ۴ ماه اول ویار نداشتم
از این هفته انگار ویار دارم 🫤
به بوها حساس شدم حالت تهوع دارم حتی به بپی همسرم ویار پیدا کردم

بله من امروز خیلی اوردم بالا خیلی بد بود

بله من

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان ارکان مامان ارکان ۱۰ ماهگی