۳ پاسخ

مهسا جون اگر غذاها رو خوب میجوه و بلعش خوبه بده.
ولی اگر هنوز خوب نمیتونه نه نده، چون هویج یکی از چیزهایی هست که خدای نکرده خطر خفگی داره

ن بابا من از ۷ ماهگی دادم دستش خورده

چرا خطرناک باشه؟
والا من همیشه یه هویج میدم دستش خودش گاز میزنه
البته نمیخوره هم رندشون میکنه میریزه😀

سوال های مرتبط

مامان 🌸 نیکی 🌸 مامان 🌸 نیکی 🌸 ۲ سالگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۲ سالگی
مامان صــــــدرا 🫀🥰 مامان صــــــدرا 🫀🥰 ۱ سالگی