من۳ روز مونده ب موعدم تستم منفی😭

۳ پاسخ

منم ۲ مرداد موعدمه

وای چقد حرص میخورم منننن😐😐😐😐😐
واقعا بروشور رو تست رو نمیخونین نوشته بهترین زمان یک هفته بعد تاخیر؟؟؟؟؟؟

منم ۳ روز مونده تست دارم ولی میترسم بزنم چون ماه پیش گرفتم و پرید شدم 😥😥

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🌈🐥 مامان جوجه🌈🐥 هفته یازدهم بارداری
مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد