۷ پاسخ

زود زدی بزار تاخیر انداختی بزن

منم با وجود عکس رنگی منفی زد دلم شکست

عزیزم بزار چند روز از موعدت بگزره
خودت احساس میکنی ک علایمی ک داری مثل قبل نیست
بعد اون بیبی چک برن

اوو چقدر زود میزنین من پنج روز بعد تاخیر هم منفی بود ده روز بعد تاخیر مثبت شد

بزار بعد موعدت عزیزم

بنظرت نشون میده ..یعنی الان من شش روز دیگه مونده ب موعدم بزنم🙁

زود بوده خب
روز موعدت بزن
ان‌شاءالله مثبتی

سوال های مرتبط

مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق قصد بارداری
مامان ..... مامان ..... قصد بارداری