کسی میدونه اوج رفلاکس چندماهگیه

۵ پاسخ

تا 3ماهگی

پسرم از وقتی رفته تو سه ماهگی خیلی رفلاکسش و بیخوابیش زیاد شده

اوجش 4 ماهگی و 3 ماهگی ادمو سوراخ میکنه

۴ماهگی بنظرم

به نظرم تا وقتی که همش دراز کش باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه لیام🐣 مامان جوجه لیام🐣 ۱۳ ماهگی
مامان دلی مامان دلی ۱۶ ماهگی
مامان آراس مامان آراس ۱۱ ماهگی
مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۲ ماهگی