۵ پاسخ

دختر من که سیش ماه خورده ایشه هنوز رفلاکس داره😞

تا اول چهارماهگی اگه خودتون رعایت کنید و بچه دارو بخوره

درخواست میدی

معلوم نیست تا یکسالکی یه وقتایی تا ۹ ماهگی

والا پسر من تو ۶ ماهه هنوز رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان دلی مامان دلی ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی
مامان کیان🩵 مامان کیان🩵 ۹ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان نازیم مامان نازیم ۱۷ ماهگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز ۱۶ ماهگی
مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی