رفلاکس‌ تا‌ کی‌ ادامه‌ داره‌

۵ پاسخ

تا۶ماهگی بهتر میشه و تا یک سال اوکی میشه

6ماهگی

تا ۶ ماه

بچه من تازه داره بهتر میشه،و خیلی کمتر بالا میاره

واسه ما که هنوز هست🫠

سوال های مرتبط

مامان کیان🩵 مامان کیان🩵 ۹ ماهگی
مامان نازیم مامان نازیم ۱۶ ماهگی
مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۷ ماهگی
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی
مامان 🫧🩵🍼sorena مامان 🫧🩵🍼sorena ۸ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۵ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی