مامانا رفلاکس تا کی ادامه داره ؟

۴ پاسخ

آره خوبه خداروشکر نرماله ن کم ن زیاد

برای بچه های رفلاکسی غذای کمکی رو زود شروع میکنن یا دیرتر ؟؟؟؟

وای چ دل پری داری
پسرم هنوز گاهی میاره بالا
شیر خشک ای آر میدم چندبار بیومیل یبار تروویتال ولی هنوز گاهی میاره بالا

تا سر قبرمن🥲😅
شاکیم از این رفلاکس گوه

سوال های مرتبط

مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی
مامان کیان🩵 مامان کیان🩵 ۹ ماهگی
مامان نازیم مامان نازیم ۱۶ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی