این رفلاکس لعنتی تا کی ادامه داره؟🤦🏼‍♀️

۹ پاسخ

دخترمنم همچنان درگیره

بعد شروع غذای کمکی خیلی بهتر میشه

پسر من که همچنان درگیرشه😞

دختر من ۵ ماه تموم شد

سوالی که هر دقیقه از خودم میپرسم همینه خسته شدم دوماهه دارو مبدم بعد شیر دادن ۲۰ مین ایستاده تو بغلم میچرخونم ولی هیچ تغییری نکرده چقدر بچه ام‌درد میکشه اسید معدش بالا میاد

منم دادم اما فایده نداشت

آخ که واقعا خستم کردم هیچ جا نمیتونم بزم همش تو خونم . کاش زودتر تموم شه

میگن تا زمانی که‌ بچه بشینه🥲

همون دختر من انقدر بالا میاره ها
کیدیزول هم دادم فایده نداشت اصلا

سوال های مرتبط

مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی
مامان کیان🩵 مامان کیان🩵 ۹ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان نازیم مامان نازیم ۱۶ ماهگی
مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۷ ماهگی
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی
مامان 🫧🩵🍼sorena مامان 🫧🩵🍼sorena ۸ ماهگی