دخترمنم همچنان درگیره
بعد شروع غذای کمکی خیلی بهتر میشه
پسر من که همچنان درگیرشه😞
دختر من ۵ ماه تموم شد
سوالی که هر دقیقه از خودم میپرسم همینه خسته شدم دوماهه دارو مبدم بعد شیر دادن ۲۰ مین ایستاده تو بغلم میچرخونم ولی هیچ تغییری نکرده چقدر بچه امدرد میکشه اسید معدش بالا میاد
منم دادم اما فایده نداشت
آخ که واقعا خستم کردم هیچ جا نمیتونم بزم همش تو خونم . کاش زودتر تموم شه
میگن تا زمانی که بچه بشینه🥲
همون دختر من انقدر بالا میاره ها
کیدیزول هم دادم فایده نداشت اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.