این رفلاکس مکیدن تا کی ادامه داره واقعا؟

۵ پاسخ

این دیگ عادت کردن

مادرهای گل کی گردن می گیرن؟

من هم به بچه اولم پستونک می دادم رفلاکس نداشت و رفلاکسش خوب شد اما این یکی دو ماه وزن نگرفته دکتر نمی زاره بهش پستونک بدم رفلاکس داره و خیلی اذیت

وای خواهر من دلم خوش نرسم به سه ماهگی تموم شه الان بچه شما سه ماهه هنوز داره ولع مکیدنو؟؟

وایی نمیدونم من بچم همش میخواد سینمو مک بزنه دیگ نایی ندارم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی
مامان کیان🩵 مامان کیان🩵 ۹ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان نازیم مامان نازیم ۱۶ ماهگی
مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۸ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی