مامانا رفلاکس معمولا تا کی ادامه داره؟

۷ پاسخ

تاوقتی معجزه شه🤦‍♀️

تا 2سالگی متاسفانه

دکتر به من گفت ممکنه تا 1 سالگی باشه حتی بعضی بچه ها دو سالگی

بچه های شمام سینه اشون صدای خلط میده میگن از رفلاکسه

پسر من هنوز رفلاکس و کولیک داره🥲💔

پسر من الان ک‌ سه ماهشه رفلاکسش عود کرده تا الان پنهان بود کم

دخترمن که هنوز رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان کیان🩵 مامان کیان🩵 ۹ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان نازیم مامان نازیم ۱۷ ماهگی
مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۸ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی