رفلاکس تا کی ادامه داره مامانا؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

لعنت به رفلاکس لعنت بهش خیلی بده

بستگی داره اگه نوزاد نارس به دنیا بیاد تا ۶ ماهگی اگه ۳۸ به بالا باشه تا ۴ ماهگی... رفلاکس اگه خیلی شدید باشه غذای کمکی شروع میکنن ۴ ماهگی کم کم برطرف میشه

تا موقعی که غذا بخورن ولی پسر من رفت سه ماهگی خیلی بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان نازیم مامان نازیم ۱۶ ماهگی
مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۷ ماهگی
مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی